top of page

Γκιζέλα Ντάλι, η Ελληνίδα Μπριζίτ Μπαρντό που έκανε καριέρα σε ερωτικές ταινίες....

Έσπασε το ταμπού του γυμνού την δεκαετία του ’60, αλλά είχε παράπονο ότι δεν κατάφερε να καθιερωθεί στις εμπορικές ταινίες...

«Ξέρω ότι το μόνο που θυμούνται από εμένα είναι τα… οπίσθιά μου!», δήλωνε μία από τις σέξι γυναίκες του ελληνικού κινηματογράφου, η Γκιζέλα Ντάλι.

Την χαρακτήριζαν ως η Ελληνίδα Μπριζίτ Μπαρντό. Ο κινηματογραφικός φακός αποτύπωσε το τέλειο σώμα της σε πολλές αποκαλυπτικές σκηνές που έκοβαν την ανάσα στον ανδρικό πληθυσμό της εποχής.


Έγινε το sex symbol της δεκαετίας του ’60 και του ’70, μια περίοδο όπου το γυμνό ήταν θέμα ταμπού. Το πραγματικό της όνομα ήταν Αδαμαντία Μαυροειδή. Γεννήθηκε στη Πλάκα στις 23 Αυγούστου του 1937.


Σπούδασε στη σχολή χορού Ανωμερίτου, στη σχολή Καλών Τεχνών και στη δραματική σχολή του Εθνικού Ωδείου. Ντεμπούτο στο κινηματογράφο έκανε με την ταινία «Ραντεβού στη Βενετία» του σκηνοθέτη Ντίμη Δαδήρα, με τον οποίο και παντρεύτηκε. Από τότε έγινε ο μέντοράς της και γύρισαν επτά ταινίες.


Ωστόσο η ίδια είχε δηλώσει:«Ήταν άλλη η όψη μου και άλλη η κόψη μου. Ο Ντίμης Δαδήρας και οι άλλοι κινηματογραφικοί παραγωγοί εκμεταλλεύτηκαν την όψη μου! Η κόψη μου ήταν η βλάχα από τα Μέγαρα, στουρνάρι στο κεφάλι! Τώρα που βλέπω τις ταινίες μου, μ’ αρέσει αυτή η κοπέλα, η Γκιζέλα, αλλά σήμερα δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση της»....

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page